Jedna posebna kampanja kupaćih kostima

Početkom mjeseca juna, u prostorijama foto studija Soba, pod vodstvom fotografa Maje Topčagić se snimala jedna posebna kampanja.

Modeli ovom prilikom su žene iz udruženja oboljelih i liječenih od karcinoma dojke „Renesansa“, a kupaći kostimi na njima su zapravo ortopedski specijalni kupaći kostimi. Međutim na fotografijama iz kampanje sve što vidimo su raznolike, nasmijane žene u modernim i elegantnim kombinacijama za plažu.

Pitali smo direktoricu udruženja Renesansa, Enidu Glušac kako je nastala kampanja sa Amoenom BH? Članice Udruženja „Renesansa“ već dugi niz godina u Amoeni pronalaze sve ono što im je potrebno kako bi olakšale svoju svakodnevnicu i prikrile nedostatke nastale operacijom i liječenjem, a tiče se odjeće i ortopedskih pomagala. Ljubazno i stručno osoblje uvijek pomogne da nađemo ono što nam najbolje odgovara. Stoga sam došla na ideju da naše članice, stvarne korisnice Amoeninih proizvoda iste i prezentuju

Pitali smo modele kampanje, kako se osjećaju u kostimima i pred kamerom?

Amila Kašibović: U Amoena kupaćem kostimu se osjećam fantastično, udobno i na kraju sasvim prirodno, obzirom da mi je urađena obostrana radikalna mastektomija, tako da čak ni ja ne primjećujem taj nedostatak. Sve ono što jednoj ženi koja je prošla kroz ovu dijagnozu stvara nesigurnost, pogotovo na plaži gdje se taj „nedostatak“ posebno ističe. Amoena kupaći kostim je to odlično upakovao i sakrio uz odličan kroj, kvalitet i udobnost. Posebno sam očarana dizajnima koju su jako Chic, što je za mene još jedno pozitivno otkriće.

Sadija Kulovac: U Amoena kupaćem kostimu sam se osjećala ugodno i pred kamerama nije bilo treme, jednostavno sam uživala i opet bih ponovila.

Branka Baban: Osjećam se ležerno i nesputano, čak i pred kamerom. Ugodno kao u sopstvenoj koži.

Ismeta Gagulja Krajina: Udobno, prirodno, čak ni ja ne osjećam taj nedostatak što mi je odstranjen prilikom operacije.

Jedna od naših sagovornica je i mlada direktorica firme Amoena BH, Sabina Sarvan. Iskoristili smo priliku i malo popričali o iskustvima u radu sa operisanim ženama.

Naša firma ima svoju maloprodaju u Sarajevu, a širom BiH imamo ovlaštene partnere, tako da su naši proizvodi dostupni svim oboljelim ženama u našoj državi. Zahvaljujući tome što radimo direktno u maloprodaji sa našim kupcima mi tokom vremena gradimo jedan prijateljski odnos. Iz našeg iskustva najteži je prvi posjet našoj trgovini. Tada bolest postaje vidljiva okolini i kod mnogih žena se javlja osjećaj stida radi toga. Mi u tom trenutku u našoj trgovini pokušavamo da nađemo najbolje rješenje za trenutne situacije, poput perike u slučaju gubitka kose zbog terapije, a nakon operacije dojke određujemo veličinu silikonske proteze i ortopedskog grudnjaka. Kada su veličina i model pravilno određeni, ramena su ponovo u balansu i vidite instant promjenu u držanju kod svake žene. 

Strogog sam ubjeđenja da slika često ima više snage nego i sto riječi. Kada žene obole od karcinoma dojke, samopouzdanje je vrlo često prva žrtva, a javljaju se strah i nesigurnosti. Potom dođe mjesec oktobar i kampanje dizanja svijesti o karcinomu dojke, a na svim medijskim platformama najmanje vidimo baš nju, ženu koja je oboljela/preboljela karcinom dojke i svojim primjerom pruža nadu drugim ženama. Zato mislim da su kampanje poput ove, koje u fokus stavljaju ženu, bitne ne samo za žene koje obole od karcinoma, nego i društvu pružamo sliku operisane žene, kao snažne, vesele, zavodljive i lijepe, sa svojim savršenostima i nestavršenostima. Ona je više od svoje dijagnoze i nekada je treba na to podsjetiti.